Ձախորդ Փանոս

1.Փորձի՛ր բացատրել:

գործը ձախ գնալ- անհաջողել
միտք անել-մտածել
ձենի վրա վեր են կենում- զարթնել
տակն անել- թաքցնել
ճամփան ծռել- շեղվել
քեֆի տաք ժամանակն է- թեժ պահն է
վրա տալ- հարձակվել
մթան հետ- մութ ժամանակ
գլուխը քարը- ինչ ուզումա թող լինի
դես Փանոս, դեն Փանոս-որոնել՝ փնտրել փանոսին—

2. Պատմի՛ր Փանոսի որսորդության մասին:

Փանոսը լճի ափի մոտով անց է կենում, տեսնում է բադեր։ Որոշում է գոնե մի բադին որսա։ Կացինը նետում է դեպի բադերը։ Սակայն կացինը խորտակվում է լճի մեջ, իսկ բադերը ճղճղալով փաղչում են։ Փանոսն էլ շորերը հանում է և մտնում լիճը
3. Տեքստում այս նախադասությունները գտի՛ր և ավարտի՛ր:
Ինքը մի բարի մարդ է լինում–բայց ինչ գործ որ բռնում է՝ ձախ է գնում:
Շատ է քաշում, թե՝ քիչ-էդ էլ ինքը կիմանա, ծառը ճռճռալով գալիս է զարկում, տակովն անում սելը ջարդում, եզներն էլ հետը։
Ասում է՝ գլուխը քարը-չեղավ չեղավ, արի գոնե մի բադ սպանեմ, տանեմ տամ կնկանս։
Դու մի ասիլ՝ էդ գիշեր էլ-ախպոր մոտ մեծարք կա, քեֆի էլ էն տաք ժամանակն է:

4. Ձախորդ Փանոսին նամակ գրի՛ր:

Բարև, սիրելի Ձախորդ Փանոս։ Ին՝չու ես դու միայն աջ գնում համ դարձի Ձախորդ Փանոս համել Աչ Փանոս։

5. Հեքիաթը Փանոսի անունից համառոտ պատմի՛ր:

Մի օր կացինս վերցնում եմ և գնում եմ անտառ փայտ կոտրելու։ Եզը բերում կանգնեցնում եմ ծառի տակ, որ ծառը կտրեմ ընկնի սայլի վրա։ Կացինս վերցնում եմ ծառը կտրում, ծառը ընկնում է սայլը կոտրում, եզներին սատկացնում։ Վեր եմ կենում գնում դեպի տուն։ Ճանապարհին մի լիճ եմ տեսնում, մեջը բադերը լողում են։ Շորերս հանում եմ դնում լճի ափին ու մտնում եմ ջուրը, որ բադերին բռնեմ, տանեմ կնգաս տամ։ Լճից դուրս եմ գալիս տեսնում եմ շորերս գողացել են, ամոթից թողնում փաղչում եմ։ Հաջորդ օրը լուրեր են պտտվում, որ ես խեղդվել եմ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *