Խոսող ձուկը

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին և յուրաքանչյուրին մեկ բառով բնութագրի՛ր:

Խոսող ձուկ-օգնող, շալակատար-բարի, ձկնորս-չար, հրեշ-դաժան։

2,Բառերի համար զույգեր հորինի՛ր:

 օրինակ՝ քաղաք- մաքուր քաղաք:

Հրեշ, ծով, անծանոթ, ախպեր, գիշեր:

հրեշ-դաժան հրեշ, ծով – երկար ծով, անծանոթ – բարի անծանոթ, ախպեր – խելացի ախպեր, գիշեր – փայլուն գիշեր։

3.Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր։

շալակատար – բեռնակիր

-շունչ մարդ շնչավոր, հոգի, Էակ արարած

ուռկան – ձկնորսացանց

ախմախ – հիմար

վերջալույս – Մայրամուտ

զարհուրելի – Սարսափելի

շվաք – ստվեր

պախրա – Եղնիկ

կաղ – Ոտքից հաշմանդամ

4.Ի՞նչ է ասում ձուկը շալակատարին: Նշի՛ր այդ հատվածը:

Լսի ,— ասում է,— մարդ-ախպեր։ Ընկերներիս հետ ես խաղում էի գետի ալիքների մեջ։ Ուրախությունից ինձ մոռացա ու անզգույշ ընկա ձկնորսի ուռկանը։ Հիմի, ով գիտի, իմ ծնողն ինձ որոնում է ու լաց է լինում, հիմի ընկերներս տխրել են։ Ես էլ, տեսնում ես, ինչպես եմ տանջվում, շունչս կտրում է ջրից դուրս։ Ուզում եմ էլ ետ գնամ ապրեմ ու խաղ անեմ նրանց հետ էն պաղ ու պարզ ջրերում։ Էնպես եմ ուզում, էնպես եմ ուզո՜ւմ… Եկ խեղճ արի, ազատ արա ինձ, բա´ց թող, բա´ց թող գնամ…

5.Ինչպիսի՞ն էր ձուկը:

Ձուկը հավատարիմ էր, բարի, օգնող։

6.Իսկ շալակատարը ինչպիսի՞ մարդ էր:

Շալակատարը շատ բարի մարդ էր։

7.Նշի՛ր վերջալույսը նկարագրող հատվածը, paint նկարչական ծրագրով նկարի՛ր այն և տեղադրի՛ր  բլոգումդ:

8.Հեքիաթը ձկան անունից համառոտ պատմի՛ր:

Ես մի անգամ իմ ընկերների հետ խաղում էի և միամիտ ընկա ձկնորսի ուռկանը։ Ես շալակատարին ասացի, որ խնդրում եմ, ինձ բաց թող, իմ մայրիկը լաց է լինում, իմ ընկերներն էլ ինձ են կարոտում։ Շալակատարը ինձ բաց է թողնում։ Մի քանի տարի անցավ, ես իմացա, որ շալակիատարին վտանգ է սպասվում և դարձա երիտասարդ գնացի իրենց հյուր։

9.Նամակ գրի՛ր ձկանը:

Ձուկ դու շատ բարի ձուկես, դու խելացի ես և ամենակարեորը դու կարողանում ես ապռել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *